Kijkgedrag onder vrouwelijke Xennials*
Na onze blik op het kijkgedrag van de Millennials, kijkers in de leeftijdsgroep tussen de 25 en 34 jaar, zoomen...
Read moreNa onze blik op het kijkgedrag van de Millennials, kijkers in de leeftijdsgroep tussen de 25 en 34 jaar, zoomen...
Read moreVorige keer keken we naar het kijkgedrag onder vrouwelijke Millennials, dit keer zijn de mannen in deze leeftijdscategorie aan de...
Read moreSkyShowtime introduceert als eerste van de buitenlandse spelers een AVOD-model in Nederland. Dat betekent dat vanaf 23 april naast het...
Read moreDoelgroepBindinc. VOD Insights geeft inzage in het kijkgedrag van specifieke doelgroepen. Deze keer ligt de focus op een nieuwe doelgroep,...
Read moreM-Mediagebouw
‘s-Gravelandseweg 80
1217 EW Hilversum
035 – 672 67 26
Bindinc. VOD Insights is een product van Bindinc. Ga naar de website voor meer informatie.